"Train as if you were the worst, perform as if you were the best."

tiistai 1. tammikuuta 2013

Uuden vuoden ensimmäinen päivä.

Aika mahtava tunne. Vuoden 2013 ensimmäinen päivä. Sen kunniaksi olen tehnyt havaintoja ympärilläni olevista asioista, joista olen äärettömän kiitollinen.
Jos vuoden jokaisena päivänä pystyisin avaamaan silmäni, ja myös sydämeni, asioille, jotka tekevät elämästäni elämisen arvoista, niin onnellisuus olisi joka päivä tässä ja nyt. Siihen on hyvä tähdätä.
Minulle onni on penkoa vaatekaapin uumenista tyttäreni pieneksijääneitä vaatteita ja lähettää ne Afrikkaan, lapsille joilla ei juuri vaatteita ole.
Minulle onni on palata pitkien vapaiden jälkeen kotiin, purkaa kassit ja istahtaa sohvalle, hengähtämään.
Minulle onni on pitää tytärtäni kiinni kädestä ja toivottaa hänelle hyvää yötä kertoen kuinka rakas hän onkaan.
Minulle onni on pieni ajatus töistä, ja siellä odottavista ihmisistä, ja siitä kuinka hienoa onkaan laittaa hyvä kiertämään ja levittää positiivista energiaa ympärilleen.
Onni on tässä ja nyt. Tällä sivulla, jokaisen itse kirjoittamana.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti